Song For All

Sunday, January 18, 2015

Hari Raya Qurban Di Perantauan~ La sangat...

Assalamualaikum peeps.

nak cerita pasai hari raya qurban yg aku x balik rumah.
dan ak balik umah sedara...
ni gambar menghantar org balik kg ni.
ak ajet2 duk kat kampus je kan.


btw,
well yeah.
mmg xde sape pun sbnrnya nak baca belog aku neh.
tapi,
ini semua coretan untuk hidup aku.
nnti kemudian hari,
ak boleh la jugak nak kasitau anak2 aku(berangan weh) ttng timeline idop aku,

haha,
well said,
zaman skang neh dah maju.
lugilah kalau wa x angkat itu kemajuan mehhh...

ok3 dah3...
hari raya haritu supposedly ak dan roomate ak x balik raya.
iyela,
roomate ak org sarawak,
lagi2 hes non-muslim,
dan lagi2 dia x tido kat bilik bila ada cuti umum,
dan lagi dia balik umah member dia non-muslim kat johor balu sana maaaa.


dan al kisahnya tinggal la ak keseeokoran,
pagi raya tu sayu je.
mana x nya, ak keseekoran je kat dalam rumah tu.
haihhh.
sempat jugak lah ber"skype" ala2 duk luar negara gituuu dengan family.
peh4...


nahhhh,
gambar hari raya aku di hari raya di UPSI.
Alhamdulillah.
belajar jugak aku beghaye kat tmpt orang


tapi aku rasa,
raya haji ak yg ni lah paling x happy dan x semeriah di kelantan.
kelantan ,
mak oihhhh, pak oihhhh, mak cik oihhhh, nenek oihhhh,

MERIAHHHHH gila vaveng.


dah3...
lepas je solat raya pgi tu,
ad jamuan yg satu kolej ni buat,
so kami2 pigi la,
makan2,
bukan makan daging,
makan ayam.
hahaha
lawak pun hado ak ase.


then lps makan kami balik ke bilik masing2.
nasib nasibah la aku.........
menunggu kakakku yg pulang dri kirja.

laamaaaaaa.
sekian lama tu,
sampai....
then bertolak la untuk 3 hari 2 malam ni teluk intan.
yeahhhh mmg teluk intan tu xde pape,
tapi aku ad merasakan life di pekan.

kalau nak dibandingkan dengan pekan tanjung malim ni...
hahaha
sadisss.
tpi quite ok la.

malam raya tu,
yg aku x leh blah,
pi melayan cerita kat cinema.

serious talk ak dah la x pnah ghaye kat tmpt org.
tup tap meroyan plak malam raya.
ahahaha

and please note that,
cerita yg ak tgk kali adalah cerita yg ke 3 dalam idop aku di panggung.
1st movie :"devils due" yg ni masa aku asasi di puncak alam, ak layan kat scm,klang
2nd movie :"pompeiii" sama la yg ni . kat scm
3rd movie :"anabelle"  kat cinema teluk intan

seriously,
ak ghase ghaye kat tempat org ni quite okay.
kau boleh tgk pelbagai jenis org dalam masa tu.
mak oihhhh.
dalam hari raya,
ad yg melawat tmpt tu,
melawat tmpt ni,
layannnn je semua.
ap kesah kan.
hahaha
3 hari 2 malam kat sana.
wehawwwww

sedara aku mmg sporting.
makanan belambak dia bagi aku.
macam laaaa aku ni badan besau nk suh makan banyak.
nasiblah aku ada housemate ak yg wauuuuuu...
hehehe

kbaaaaaiiii.... :D


family kuuuu. masa ni duk mengenang depa ja.


ps, maaf gmbar yg lain sume ilang ... yg ni je ade... hehehhe

No comments:

Post a Comment

Coretan Pembaca